Hoe log ik in?
Rechts bovenaan op de site staan icoontjes weergegeven, klik op het middelste icoontje (gezicht) om in te loggen.
- Vul bij 'Email / Gebruiker' het emailadres in waaronder jij (of je kind) bekend bent bij de ledenadministratie (dit is het emailadres waarop je ook de nieuwsbrief ontvangt).
- Log je voor het eerst in? Klik dan op 'opvragen?' en daarna op 'versturen nieuw wachtwoord'.
- Je ontvangt binnen 5 minuten een tijdelijk wachtwoord op het ingevoerde emailadres.
- Vul opnieuw bij 'email / gebruiker' het emailadres en het tijdelijke wachtwoord in.
- Klik op 'log in'. Je wordt nu gevraagd het tijdelijke wachtwoord én twee keer een nieuw wachtwoord (zelf te bedenken wachtwoord dat bestaat uit 6 tekens waarvan minimaal 2 cijfers) in te voeren.
- Klik op 'bewaren' en log uit.
- Je kunt nu inloggen met je emailadres én je eigen, nieuwe wachtwoord.
- Je hebt nu toegang tot het beveiligde deel van de website (o.a. Mijn gegevens).
Inloggen lukt niet, wat nu?
Heb je geen email ontvangen binnen 5 minuten, dan heeft AV Startbaan waarschijnlijk geen of een onjuist/ander emailadres. Dat betekent dat je je emailadres moet laten invoeren/wijzigen voordat je de 1e keer kunt inloggen. Lees hieronder wat je dan moet doen.
- Mail je voornaam, achternaam, adres, geboortedatum en je juiste emailadres naar ledenadministratie@avstartbaan.nl
- De ledenadministratie verwerkt/wijzigt het emailadres in de administratie.
- Zodra dit verwerkt is ontvang je automatisch een bericht en kun je opnieuw inloggen op ‘Mijn Startbaan' (zie 1e keer inloggen).
Na inloggen
Na inloggen heb je toegang tot "persoonlijke gegevens" waar je alle persoonlijke informatie vindt bekend bij AV Startbaan, dus o.a. naam, adres en woonplaats, maar ook een lijst met facturen, activiteiten, commissies, je persoonlijke agenda, etc. Tevens zijn er extra menu-items zichtbaar, o.a. bij Jeugd (wedstrijden) en bij Mijn Startbaan (foto's).